شوراهای برتر استان

 

شوراهای برتر استان معرفی شورا های برتر در استان چهارمحال و بختیاری

 

شوراهای برتر استانی معرفی شدند. همانند سال های گذشته نامی از شوراو شهرداری لردگان نیست.هر چند که با این شرایط نباید ار مسئولین استانی توقع داشت از شورا و شهرداری لردگان نامی ببرند.در این مراسم معاون عمرانی استاندار مطالبی را در جهت معرفی کردن شورا های برتر اعلام کرده اند که به حق شورا و شهرداری لردگان در این مسائل نباید جایگاهی در میان شوراهای برتر داشته باشند.شهردار و شورای برتر یعنی کسانی چون امیر عباس سلطانی که به عنوان شهردار بروجن که به نوعی کارایی  و شایستگی خود را اثبات کرد که توسط همین مردم به عنوان نماینده مجلس راهی بهارستان شده است .پس انصاف نیست شهردار و شورای لردگان را که در تهیه و توسعه جوامع شهری و خدمت رسانی بیشترین کوتاهی را در حق شهروندان لردگانی کرده اند پا به پای برادر سلطانی به عنوان شهردار و شورای برتر معرفی شوند.

نمیتوان انتظار داشت شهرداری لردگان را با شهرداری شهرکرد مقایسه کرد،شهرداری که در ایام نوروز به دلیل ساماندهی بسیار عالی مسافران نوروزی لوح و تندیس افتخار از ریاست جمهوری دریافت کرده است .

ولی افسوس و اه و حسرت شهروندان لردگانی از این است که پتانسیل و ظرفیت لردگان بسیار بالاتر از دو شهر نام برده است که هنوز با توجه به عدم مدیریت به هدف و مقصد زیبایی نرسیده است.

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در این همایش با تبریك فرا رسیدن روز ملی ' شوراها' به اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای استان اظهار داشت: شورای اسلامی شهر بروجن، شهركرد و شورای اسلامی روستای خراجی به عنوان شوراهای نمونه استان معرفی می شوند.

' محمود عیدی' در جمع اعضای شوراهای شهر و روستای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شوراهای اسلامی برتر، از میان 30 شورای اسلامی شهر و 496 شورای اسلامی روستای استان انتخاب شده اند.

وی با اشاره به مهم ترین شاخص های انتخاب شوراهای نمونه بیان داشت: توانمندسازی اقتصادی شوراها در امور مالی و مستند سازی امور اجرایی انجام شده در شوراهای شهری و روستایی، از مهم ترین ملاك های انتخاب شوراهای برتر استانی است.

معاون امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شوراهای اسلامی شهر و روستا و شهرداری ها و دهیاری ها، با توسعه مبلمان شهری و فضای سبز و مطلوب سازی فضای روستا، نقش مهمی در ایجاد نشاط اجتماعی ایفا می كنند.

عیدی گفت: با داشتن شهر و روستای زیبا، مردمی شاد ،كارآمد و با نشاط خواهیم داشت.

نهم اردیبهشت ماه در تقویم، به نام روز ' شوراها' نامگذاری شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : 12 / 2برچسب:, | 14 | نویسنده : مسلم اردشیری لردجانی |